Kontakt
Zanim zadasz nam pytanie – przeczytaj poniższe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
Czy podanie w opisie/tytule wpłaty samego nr seryjnego radia lub VIN auta wystarczy?
Tak. Przy wypełnianiu formularza na naszej stronie podałeś swój e-mail i dane radia lub VIN które to trafiły na naszą skrzynkę. Po dokonaniu wpłaty odnajdujemy Twój e-mail przypisany do danych radia/VIN i na niego wysyłamy kod radia.
Oczywiście możesz podać adres e-mail w opisie wpłaty, jednak wiemy, że dla płatności np. BLIK może występować problem z wpisaniem niektórych znaków, jak: @ czy . (kropka)
Co jeśli kod nie zadziała?
To bardzo rzadkie przypadki. Jeśli jednak taka sytuacja zdarzy się to oczywiście przewidzieliśmy prostą procedurę reklamacyjną opisaną w Regulaminie serwisu, która uprawnia Cię do pełnego zwrotu wpłaty. Przy okazji podpowiemy co w takiej konkretnej sytuacji zrobić aby radio rozkodować.
Kiedy dostanę kod?
Kod wyślemy w czasie zadeklarowanym i wpisanym przy cenie dla konkretnej marki (przeważnie od 1-3 godzin od otrzymania wpłaty)
W praktyce kody wysyłane są najczęściej do 30-40 minut. Prosimy sprawdzać wszystkie foldery swojej poczty e-mail (również folder: spam)
Nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami
